heartbeat

Rabu, 27 Jun 2012

Dr Nik and Associates

as salam dan selamat sejahtera semua pembaca. 



dah lama sangat aku tak hapdet blog neh haaa, wahahahahahaa. so, hari neh ambil kesempatan untuk hapdet even sekejap ea, :)



sudah 2 minggu aku menjalani sebagai Student Practical di company Dr Nik and Associates yang terletak di Seksyen 5 Wangsa Maju. Secara kesimpulannya, berpraktikal di sini ............ hurrrmmmmmm, bolehlah seronoknya. 



di sini saya sangat gumbira berada di company ini bersama - sama dengan Aini, seorang lagi pelajar praktikal daripada UTP, Universitit Teknologi Petronas dekat Perak tuh haaaaaaaaa. ade lagi pelajar lelaki, tapi aku tak hafal nama - nama mereka semua, weeeee ~~~~~~



baiklah, aku nak meneruskan kerja - kerja yang ada, huhuhu, iaitu menghapdet buku LOG Latihan Industri pulak. 




7 ulasan:

  1. Hi Dear.
    You ada mail HRM Dr Nik & Associates tak?
    Kalau ada, nak mintak since I want to apply for internship there.
    Thanks! :)

    BalasPadam
  2. emel ya??? hurrrmmmmm, jap2,

    dnasb@drnik.com. my

    BalasPadam
  3. btw, u bleh add fb i klu perlu kan details lebih ea, :)

    shahrulsyazyanabu@hotmail.com

    BalasPadam
  4. brapa allowance intern kat dr nik?
    memang intern kt wangsa maju or others branch laen?
    tq :)

    BalasPadam
  5. Okay ke intern kat dr. Nik ni?

    BalasPadam

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai