heartbeat

Jumaat, 17 Disember 2010

2010

Huhuhuh, sudah sampailah kita ke penghujung tahun 2010. Sangat bermakna tahun 2010 kepada semua orang dan juga kepada aku. Pelbagai benda baru aku temui dan pelajari sepanjang tahun 2010 ini, dan semua pengalaman itu akan menjadikan aku manusia yang lebih berguna dan bagus pada masa hadapan. Ya! Aku yakin sungguh.

Januari

Bulan pertama di dalam tahun 2010. Aku masih berada di dalam latihan industri untuk UTM. Antara perkara yang berlaku sepanjang bulan Januari ini ialah :

  • · Latihan idustri aku keseorangan.
  • · Beli guitar baru, nama dia Ed Morisson.
  • · Sorang – sorang kat Jupem tu! ( bengang giler! )
sowey...guitar aku neh utk tayangan umum sahaja

bosan giler kt jupem!!!

lagi ditambah kebosanan

bosan, sampai snap diari latihan industri

Februari

Bulan kedua pula, hahaha, ada lawak sedikit. Perkara yang berlaku :

  • · Aku eksiden kat tol nak pergi Klang, ha ha ha ha ( 08.02.2010 )
  • · Seminggu aku macam mayat hidup atas katil ( effect eksiden motor )
  • · Masuk kerja luar untuk latihan industri ( kat Klang )
  • · Menghadapi perasaan bosan yang amat ketika latihan industri, ha ha ha
  • · Kucing kesayangan aku mati kene langgar dengan bujang yang duduk hujung sana!
sakit kowt... x maen2..

keadaan opis kerja luar jupem di klang

kucing aku yang mati tuh!!! sayang kt ko!!!

Mac

Bulan ketiga, startnya aku kerja luar di dalam latihan industri. Antara kenangan manis dan pahit :

  • · Site kat kampung cina ( belakang JJ Balakong, tempat fevret Ainur hangout )
  • · Pastuh site kat Ampang.
  • · Terpaksa masuk ke tempat penyembelihan babi... ( Argh!!!! )
rasanya gambar neh pena masuk sebelom neh kan???

April

Bulan April sangat seronok dihatiku!

  • · Penghabisan latihan industri. ( yes!!!!! )
  • · Jumpa geng beb!!!
  • · Burfday Farid!! ( malam tu die col!!! Gumbira hati saya!!! )
  • · Sempat keluar dengan Diela!!!
yaiba!!! habis li!!!

Mei

Adoi, bulan ni mak aku suruh cari kerja, tapi memang aku nak carik kerja pon...

  • · Ada orang meninggal dunia ( teacher International School )
  • · Aku dapat kerja ( Centurion Mgt )
  • · Dapat pegang duit hasil usaha sendiri!
  • · Start demam FIFA
  • · PD banjir, he he he he
  • · Maharaja dan maharani semakin membesar ( kucing aku )
  • · Kak Zana kawen ( 22.05.2010 )
aku pon tidak turut ketinggalan...


neh kak jun a.k.a along...

Jun

Ha ha ha ha, bermulalah diri aku sebagai seorang pekerja.

  • · Tersesat di PJ Old Town.
  • · Bergambar sakan dengan Kak Jun ( with Mr. Ed sekali )
  • · Pergi Terengganu ( melawat my sis )
  • · Tiba – tiba mendapat tawaran sambung belajar kat UTM Skudai ( suprise plg besar! )
  • · Berjumpa dengan Farid buat kali terakhir ( sedeyh sangat! I luv him so much! )
mc d!!! lapar!!!

oh! oh!

teruja sket apabila PD banjir...

aku janji!! neh pic terakhir dier...

Julai

Berhenti kerja dan menjadi seorang pelajar di UTM Skudai..Yo!! banyak dugaan seyh!

  • · Menjalani minggu orientasi ( MTM )
  • · Sangat buzy menjalani kehidupan sebagai pelajar degree.
  • · Kekok menghadapi negeri baru ( Johor )
utm sanjungan bangsa

Ogos

Bulan paling mencabar kesabaran aku sebagai hamba Nya...

  • · Minggu pertama, aku hilang fon ( K530i )
  • · Duit aku mula mengempis.... ( sengkek! )
  • · Agak culture shock sedikit!
  • · Bulan puasa bermula.
  • · Masuk ptptn, maka aku membeli laptop!!! Dan cardigan kelabu ( grey )
aku sayang lappy neh sangat!!!!

September

Ha ha ha ha ha, kenangan manis di dalam bulan ini.

  • · Raya tak hingat dunia!
  • · Kamera Nikon rosak ( alamak! )
  • · Aku konvo!!!! ( suka!! )
  • · Seronok sangat!
  • · Aku terkejut mendapat tahu, Farid dah ada orang lain, sejak dari dulu lagi... Allah!
tahniah!!!!

Oktober

Aku bengang dengan Farid sepanjang bulan ni. Ada je yang aku nak marahkan dia, tapi lama – lama aku buat bodoh kat dia, tak kuasa nak melayan.

  • · Mendapat banyak undangan ke rumah terbuka ( adoi!! )
  • · Bulan Oktober ni tak banyak yang menarik, tapi aku tahu siapa kawan, siapa rakan, siapa sahabat yang sebenarnya.
  • · Oh lupa! Datuk Sheikh Muzaffar Shukor kawen ( 10.10.10), argh!!! Melepas aku!!

November

Penghujung sem pertama. Maka adalah final. Maka macam taik aku menjawab semua soalan.

  • · Minggu pertama dah karoke macam orang gila!
  • · Minggu seterusnya ialah aku balik...hahahaha..untuk melupakan segala masalah yang ada.
  • · Family kakak aku datang ke rumah aku ni.
  • · Berkenalan dengan Noorwan Akhmal.
  • · Pergi I – City buat kali pertama.
  • · Farid cari aku???? Damn u!!!! Get out from my life!!! Go to hell!!!
aku nyanyi??mcm x caye kan???

i - city.. chantek giler!!!

plez...gambar ini jgn di - copy atau di-save... minta kerja sama anda sbg pembaca blog sy...

Disember

Bulan terakhir di dalam tahun 2010. Aku masih terfikir tentang diri aku ini. Adoi!!!

  • · Menerima banyak undangan orang kawen.
  • · Adoi, ternampak scandal lama kat kenduri kawen.
  • · Malaysia VS Vietnam – Malaysia menang 2-0, tahniah!
  • · Tahniah kepada Safee ( pemain bola sepak ) berjaya mendapatkan kemengangan bagi Malaysia!
settle untuk tahun 2010...
nantikan post terbaru aku ketika tahun2011..
daaa!!!

goodbye!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai