heartbeat

Isnin, 16 Januari 2012

Aku, Survey Camp, Dan Kupon RM200 Part 2 Pulak

as salam dan selamat sejahtera.

aku dah claim voucher tuh, hehehhe.

tuh gambar aku, adik aku, n abang aku, laaaa, lupe nak letak watermark, alahhhhhh!


tak sabar nak redeem kat Kinokuniya. kinokuniya dekat KL tuh, KLCC, hehehehheeeee, hahahahaha, tuh saje dalam fikiran aku taw, :P

lain - lain company???urmmmmm, jap2, aku copy paste daripada kawan aku, Kiyah namanye, hehehe, :)


1. Syamoz Sdn Bhd
2. Sykt Muda Osman Sdn Bhd
3. Dynamik
4.. Popular Bookstore
5.. Boarders
6.. Arena Ilmu
7. A/C Book Sdn Bhd
8. Syarikat My Bookstore Sdn Bhd } buku terbitan UNIMAS sahaja dengan potongan 10%
9. Uniworld Bookstore (Kota Samarahan) } buku terbitan UNIMAS sahaja dengan potongan 10%
10. MPH
11. Kinokuniya
12. PTS
 setakat neh, tuh yang aku dapat, yang lain - lain, aku tambahlah ea, :), hehehehe, :P, well sangat - sangat tak sabar untuk redeem voucher tuh, hehehhe, :P
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai