heartbeat

Ahad, 27 November 2011

Malaysia V.S Bahrain

as salam dan selamat sejahtera. 

well, ulasan mengenai perlawanan kali neh, sedeyh! malaysia kalah, 2-3. kuasa Ilahi, di saat - saat akhir, Bahrain menguatkan keyakinan mereka, so, diorang berjaya golkan sebanyak 3 kali hanya dalam masa 6 minit. memang diorang menang shyco lah. 

macam Terengganu dulu, last - last minit boleh masuk 1 gol, aishhh, memang orang cakap, sentiasa berwaspada. kedudukan selesa pada awal minit tak menentukan kejayaan ketika di hujung minit. 

aku percaya pada kuasa tuh, iaitu hidup atau sesuatu perkara terjadi di dalam kehidupan seperti roda. kadang kala kita boleh dapat, dan dalam sekelip mata, perkara tuh boleh jadi dibawah. 

kiranya, harimau muda kene bersemangat lagi lepas neh!



BILA AKU CAKAP MACAM NEH, BUKAN ERTINYA AKU NEH JENIS YANG MASA MENANG BERSORAK, MASA KALAH KITA KUTUK - KUTUK, HINA, BUKAN! TUH ERTINYA, PLAYERS TUH KENELAH AMEK IKTIBAR DARIPADA KEKALAHAN MEREKA. KADANG KALA, KUTUKAN TUH HARUS DIJADIKAN PEMBAKAR SEMANGAT. BUKAN AKU TAK SOKONG, MALAH AKU AKAN SENTIASA SOKONG! JADIKAN KATA - KATA PEMINAT TUH 1 DORONGAN. 


sila jangan nak salah tafsir pasal aku. cuma, memang aku agak terkilan sepanjang 95 minit perlawanan tadi, plus dengan game Syria hari tuh, memang agak terkilan sedikit, tapi, hebat Harimau Muda!.


neh gambar lama


5 ulasan:

  1. bnyk lagi yg perlu diperbaiki.. huhu.. persediaan yg kurang.. ngeh3

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    BalasPadam
  2. huhu..kene wat bnyk persediaan lagi

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    BalasPadam
  3. eyup, benar2, otw nk menjengah blog anda, :)

    BalasPadam
  4. persediaan kena tambah lagi untuk skuad negara..

    BalasPadam

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai