heartbeat

Ahad, 15 Ogos 2010

Keluh!~


Haish!~

Mengeluhku setiap hari!~

Mendengar lagu yang sama!~

Membaca cerita yang sama!~

Memandang permandangan yang sama!~

Dua tiga kucing berlari!~

Mana nak sama dengan maharaniku?

Sudah berkali - kali ku mencari pengganti!~

Mana nak sama dengan Faridku?

Dengarlah monolog dalaman aku ini!~

Aku sudah bosan menafikan perasaan ini!~

Setiap hari aku berusaha memujuk hati yang semakin lara!~

Menghadapi dunia ini!~

Menghadapi segala ketegangan hidup!~

Membenci kau sahaja yang aku mampu!~

Kerna hati aku sakit jika masih menyayangi kau!~

Kenapa muncul sedangkan tidak kekal?

Kenapa lafazkan kata janji?

Kenapa aku masih mengingati kamu?

Kenapa aku masih mengeluh?

Sedangkan kau bergembira?

Memang aku bodoh..!~

Haish!~

Mengeluh lagi!~

Stop it!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai