Langkau ke kandungan utama

LoveStoryPart2!~

1,2,3

I wake up every morning,
Grab my phone,
And stared...
None of yours SMS's

Then I'm lying back,
In my toto,
I close my eyes,
And I remembered you,

Oh baby!
I remember everything about you,

KLCC is our 1st place dating..
Talentime is our movie..
SMS's is how we connected..
Mid is our places..

And I start fall in love with you,

Oh, baby!
I still remember what you doing to me on karoke box..
It was at Alamanda..

We driving through Putrajaya..
And now...
I still missed it, remembered it, capture it...

Do you know
how much I need you right now?

Oh, baby!
Every morning I wake up,
I will pray for you...

I'm so sorry..
Why I don't use Malay??
Coz I nak berlagak r...
Hehehehe

(^_^)



syazyan - untuk jantan bodoh tuh..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

sudah siap entry aku, :)

DiariSeorangLelaki (2)

28.12.2xxx – Kenapalah cepat sangat habis cuti semester ni?Aku mengeluh, tetapi apabila wajah Aina muncul difikiran aku, aku hanya tersengih. “Rindu kat Ainalah” aku mula berkhayal tentang dirinya. Aina juga semakin berani apabila dia berani menghantar MMS kepada aku dengan wajah tanpa sebarang tudung di kepalanya.Rambutnya panjang ke paras bahu.Aku juga mendapati, Aina lebih gemar dan bersemangat apabila perbualan kami diselangi dengan seks.Haah!Peduli apa aku.Normallah tu, semua orang ada nafsu.Perempuan pun ada juga. 03.01.2xxx – Sudah masuk tahun baru.Aina kulihat semakin cantik.Dia sudah mula pandai bergaya.Risau aku sekiranya dia jatuh ke tangan orang lain.Setiap kali aku berjumpa dengannya, dia tanpa segan – silu akan memeluk aku dihadapan orang ramai.Aku tidak tahu kenapa. “Kau Qaiyum?” Tanya seorang lelaki berbadan kurus dihadapan aku. Sedang sibuk aku menyiapkan tugasan yang diberikan oleh pensyarah, ada pula lelaki yang mengganggu aku di perpustakaan itu. “Iye, s...

JOM CERITA "CAMPUS LIFE" KITA

1. settle sudah! 2. letak gambar yeh? ( mana aku save pic tadi yek? ) 3. logo universiti : universiti teknologi malaysia 4. bawah logo tuh aku dah tulis bro. 5. bed time stories. hehehe, saat yang aku tunggu - tunggu. wokeyh, sesungguhnya, setelah aku habiskan sekolah aku dekat Teknik PD, aku dapat terus sambung dekat UTM KL dalam Diploma Ukur Tanah. mungkin ramai orang tak tahu tuh kos apa. aku bet lah, korang tak kan tahu punyerlah kecuali kalau anak sedare korang ada belajar pasal ukur tanah. kalau nak tahu advanced agi, search dekat google. ukur tanah kalau nak disimpulkan, kerjanya ialah membuat ukuran terhadap muka bumi ini. sewaktu tengah belajar, aku banyak menghadapi dugaan. antaranya ialah aku kene buat belajar berdikari. kemudiannya dah masuk tahun kedua, pointer jatuh teruklah. tapi ini tidak menjatuhkan semangat aku untuk belajar sehinggalah aku berjaya mendapat sambung belajar degree pula di UTM JB.  diploma ukur tanah ketika membuat lawatan ke N9 ...