heartbeat

Ahad, 3 April 2011

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA ..


Santai Bersama BEN ASHAARI

blog yang harus popular? op koslah belog AKU. hahah, wokeyh2, aku serius neh. jap, aku tulis after mandilah. baru boleh fikir :)

list - list blog yang harus popular : 

1. blog adik aku, shahrul badrina, klik pada foto untuk terus ke link

header die aku yang design, hehe

sebab belog adik aku patut popular? sebab dia adik aku, so mestilah kene popular gak macam kakak die :)

2. blog member aku, Syanichi Eusoft, klik pada foto untuk terus ke link



sebab kene popular? sebab die member aku dan setiap entry die berkaitan dengan perasaan dan hati
3. blog yang kotak pemikirannya adalah sama dengan aku, Ayinayob ( Gadis Kechil ), klik pada foto


sebab kene popular ? sebab kotak pemikiran dia dan aku adalah sama :)

4. blog orang lepasan SPM, NisaAdnan, klik pada foto


sebab kene popular? sebab blog nisa neh santai, sesiapa sahaja boleh membaca, gaya penulisan dia seperti tulisan biasa, tapi masih menarik :)

5. last person neh, nak letak siapa ye?? letak syazyan x bleh ker?? wokeyh, aku serius, nak letak siapa neh?? letak blog jejakalah :)


sebab kene popular ? sebab dia lah blog jejaka pilihan aku, maksudnya, penulisan dia semua nya berkisarkan dirinya.


bereh sudah 5 belog, soalan seterusnya : 

langkah - langkah mempopularkan blog : 

BE YOURSELF, AND DONT COPYCAT
kene rajin menyapa blogger, contohnya masuk dalam Sahabat Blogger ker,
rajinlah blogwalking

tuh je kowt.

soalan lain? :

ke-femes-an neh bergantung kepada pemilik blog tuh. aku tak maw kan ke-femes-an. bukan itu yang aku cari, tetapi sebaliknya aku mencari orang yang boleh menerima hasil tulisan aku, :)

siap abg BEN :)

meh, aku letakkan semua header blog pilihan aku termasuk header blog aku








13 ulasan:

  1. wow..blog locker patut femes ye??hehehehe...sgnny..huhu..thnk...suka sgt2 entri ni..

    BalasPadam
  2. blog anda juga patut popular ! :D

    BalasPadam
  3. wah k.sha terharu biru hatiku ^^
    HHHAHAHA

    BalasPadam
  4. Jumpa awak di Blog Ben Ashaari
    Salam Kenal..
    Nice blog sahabat..
    best dapat follow ur blog..
    keep moving on..
    Klu free jemput singgah blog saya
    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. loker : anda layak menerimanya, :)

    BalasPadam
  6. hanisa sabrina : tq, anda juga layak menerimanya, :)

    BalasPadam
  7. nisa : heheheee, terharu maru, hehhe, tq, :)

    BalasPadam
  8. fahmie : tq follow, :) slm perkenalan drpd sy :)

    BalasPadam
  9. Laa, blog awak apa kurangnya?? patut popular juga..ngee

    BalasPadam
  10. blog ini yang sepatutnyapeymes.

    BalasPadam
  11. nub : hahaha, tq, tq, tq, :)

    BalasPadam
  12. sob2..tharu laa plak..haha....blog ko pown bagus...so patut laa ke-femes-an tuh d ipertingkn lagi...hehee..=p

    BalasPadam

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai