heartbeat

Selasa, 18 Januari 2011

25 Random Things About Me ~ tagged

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

  1. aku seorang gadis yang suatu hari nanti akan berubah menjadi wanita di mata hati seorang lelaki.
  2. aku kuat gigit kuku.
  3. aku takde kaitan dengan Muslim Ahmad, tapi obses dengan dia.
  4. apabila berada di rumah, aku susah sangat nak keluar berjalan, senang cerita, malas.
  5. dogastrophe ( takut anjing ), katakastrophe ( geli ngn katak )
  6. kuat makan, sepanjang masa kalau boleh nak makan, pasal tuh body sihat semacam.
  7. aku de 3 orang abang, sorang kakak ( sudah kawen ), sorang adek pmpn, sorg abah, sorang mak.
  8. memiliki aset seperti motor, kereta, laptop, dan sebijik guitar berwarna hitam kilat.
  9. suke gelak, papehal gelak, gelak pula kuat tuh.
  10. orang susah sangat nak sebut nama aku, siap ada yang salah eja agi tuh.
  11. minat karoke dan main guitar.
  12. minat menulis atau mengarang, tapi tak pernah mempunyai diari sepanjang hidup aku.
  13. masih lagi solo kerana tak berminat nak ada hubungan yang rasmi ( kecuali ngan Muslim, hahaha )
  14. suka berkhayal.
  15. tak reti nak makan makanan yang mempunyai 3 atau 4 lauk.
  16. tak suka makan makanan manis.
  17. i hate hipokrit!
  18. lahir di Negeri Sembilan, dan membesar di KL.
  19.  masih lagi berstatus pelajar di UTM Skudai.
  20. aku seorang yang buta seni visual
  21. aku benci perempuan atau lelaki yang kuat mencarut dan kurang ajar.
  22. trauma dengan cermin, marmar, atau sebarang objek yang mudah berkecai dan tajam.
  23. ada konflik dengan polis, tentera.
  24. saya sangat menghormati wanita - wanita seperti Adibah Noor, Syanie, Enot, mereka menaikkan self - confident saya.
  25. nama aku ialah Shahrul Syazyan binti Shahbudin.
sekian, ituh dia random about me..

hahaha, sekarang, masanya untuk aku tagged orang2.. of coz aku akan tagged Isteri Abang Manis dulu, sebab dia yang tagged aku dulu..terima kasih kak!!

blogger yang seterusnya ialah : 

syanichi, noorfatin, nisaadnan, izuan, adek yuyue, kunci loker, atoksinar raudhah, imzen, ns, niesya nabila, azleenkiwi, Alinkiwi

12 ulasan:

  1. haish minat betol la no3 and 13 tu. haha

    BalasPadam
  2. dah lama buat awak. baca la. panjang tau. ehhehe

    http://fatinlovefaiq.blogspot.com/2010/12/25-perkara-tentang-saya.html

    BalasPadam
  3. nisa : jgn lupe buat taw...akak nk bace kamu punyer..


    en.ska : thanx!!

    fatin : eh, ea ker??? k2..i g survey, tp pas mkn..heheheh

    BalasPadam
  4. tenkiuuuu...!! t dah buat ku kaci taw. =)

    BalasPadam
  5. ns : baik madam..hahahaha, aku tunggukan..

    BalasPadam
  6. pndai main gitar ke??t leh ajr kiwi..jlez2 ^^

    BalasPadam
  7. kiwi : sikit2..heheheh, bisa2..dtg r ke bilik, x jaoh pon..aras 4

    BalasPadam
  8. hehe..anne pun tak reti berseni..haha

    BalasPadam
  9. anne : hak hak hak,,,, kite same2 buta seni..

    BalasPadam
  10. blaja perkataan baru..'katakastrophe=geli dengan katak' haha...aiseh apasal chatbox not available ni..da refesh pon xleh..xpe la..dtg nak cakap selamat malam..hehe

    BalasPadam
  11. bukan photographer : hahaha, a'ah, perkataan baru..ape chatbox x kuar??? alamak, kene tukar ngn chatbox len neh..huhuhu...

    BalasPadam

sila - silakan untuk berkomen...segala kritikan anda saya amat hargai